livrare si retur

politica de livrare

Produsele comandate pe site-ul gofitshop.ro se livreaza numai prin curierat rapid la adresa mentionata de client. Nu lucram cu Posta Romana.
Livrarea se face prin serviciul de curierat Sameday. Data estimata de livrare este de 1-3 zile si este afisata in pagina de Comanda precum si in e-mailul  de confirmare a Comenzii.  Daca livrarea nu se efectueaza in termenul estimat, va rugam sa ne contactati pentru urgentarea livrarii.


Taxa de transport este de 19 lei pentru comenzi sub 199 lei 

De la suma de 199 lei Transportul este Gratuit!

Atentie! Livrarea se face doar pentru localitatile aflate in aria de acoperire a Sameday la tariful standard

Pentru localitatile din afara ariei de acoperire transportul este platit de client plus km suplimentari.


Localitatie ce nu sunt deservite de Sameday la tariful standard, valoarea transportului difera in functie de fiecare localitate in parte si va fi comunicata clientului inainte de a i se expedia comanda.

La momentul expedierii comenzii dumneavoastra veti primi o confirmare electronica ce contine detalii privind firma de curierat si numarul coletului (AWB)

 

Conditii de livrare
La solicitarea gofitshop.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nici o cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa complectata in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre gofitshop.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
 

Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.

Procesarea comenzilor

Termenul de livrare al produselor cumparate de pe unicatshop.ro, in mod normal se incadreaza

intre 1 – 3 zile lucratoare, (exceptand perioadele de Black Friday sau sarbatori legale) din momentul inregistrarii comenzii pe http://www.unicatshop.ro.

Livrarea se face prin
Sameday.

 

Sambata si duminica nu sunt expediate comenzi.
 

Modalitate de plata
Ramburs - In numerar, la livrare. Platiti curierului, care va emite o chitanta;

Politica de returnare

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului".

In cazul retururilor, taxele de transport sunt suportate de catre client.

Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre Unicatshop.

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie trimis prin curierat. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor (in afara de Posta Romana).

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva etc. ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original.

Restituirea valorii produsului se va face prin intermediul bancar catre client, prin specificarea contului IBAN in RON, de catre acesta. Suma inapoiata si condiitle de returnare nu includ cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de catre client.

 

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns in posesia noastra.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
 
Daca doresti sa schimbi produsul  te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa unicatshop@gmail.com in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.

contactati-ne

Daca aveti intrebari despre Livrare si Retur, va rugam sa ne contactati